Tento inzerát již bohužel není platný.
Nikam ovšem neodcházejte, rádi vám ukážeme podobné nabídky práce, které vás budou zajímat.


Administrativní pracovník/-ice (Hradec Králové)

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, zkrácený úvazek 30 hod. týdně (prac. doba 10 - 16 hod.) - Náplň práce: administrativní činnost na recepci účetní firmy, došlá a odeslaná pošta, kontakt s úřady - FÚ, pošta, zakládání dokumentů, kontakt s klientem, zajišťování provozního materiálu - Požadujeme: ÚSO vzdělání s maturitou, práce na PC - word, excel - Nabízíme: stravenky - V případě zájmu zasílejte životopisy na e-mail: hajkova@...

Informace o pracovní pozici

Zadavatel:ESOF, spol. s r.o.
Místo výkonu práce:Hradec Králové, Královéhradecký kraj
Typ pracovního poměru:Zkrácený úvazek
Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
Vhodné pro absolventy:Ano
Nástupní mzda:11000 Kč
Kontaktní osoba:Markéta Hájková 
              Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

              Podobné nabídky práce

              Referent/ka obce

              Kontakt e-mailem podatelna@... nebo poštou. - SŠ, VŠ - praxe na obdobné pozici min.3 roky výhodou - znalost práce s PC - ŘP sk. "B" - znalost zák.o obcích a dalších právních předpisů s...

              Expedient - ka

              EXPEDIENT - KA - expedice hotových výrobků, noční a ranní směna, manuální zručnost, zodpovědnost, dynamičnost, znalost práce s PC, fyzická zdatnost, odolnost proti stresu.

              Asistent/-ka prodeje

              ASISTENT/-KA PRODEJE - PP na dobu neurčitou, nástup dle domluvy - Náplň práce: vedení samostatné pokladny (příjem = tržby, výdej = spotřební materiál, PHM apod.), péče o zákazníky, příjem došlé poš...

              Referent/ka obce

              Kontakt e-mailem podatelna@... nebo poštou. - SŠ, VŠ - praxe na obdobné pozici min.3 roky výhodou - znalost práce s PC - ŘP sk. "B" - znalost zák.o obcích a dalších právních předpisů s...

              Celní specialista/-ka

              Požadujeme: •SŠ, zaměření nejlépe ekonom., •praxe výhodou – praxe v logistice, skladu, nákup, odbyt •znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) aktivní znalost AJ podmínkou, ŘP sk. B •komunikativnos...
              22. 2. 2018 Jičín HYDRA a.s.