Zpět na vyhledávání práce

Asistent koordinace zakázek (brigáda) (Jindřichův Hradec)

Co od Vás očekáváme? •Bezproblémová e-mailová komunikace s dodavateli v AJ •Zvládání práce s PC, Internetem a MS Office •Chuť učit se novým věcem •Osobnost týmového hráče Podrobnější informace o pracovní nabídce naleznete na uvedeném odkazu. Termín pro odevzdávání životopisů prodloužen do 18. 5. 2018

Informace o pracovní pozici

Zadavatel:ACP Traductera, a.s.
Místo výkonu práce:Jindřichův Hradec, Jihočeský kraj
Typ pracovního poměru:Zkrácený úvazek
Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
Vhodné pro absolventy:Ano
Nástupní mzda:80 Kč
Kontaktní osoba:Bc. Lubica Pleskačová 
              Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

              Podobné nabídky práce

              Pokladní - prodavač/ka

              Praxe a vyučení výhodou, bezúhonnost, pracovitost. Plný i zkrácený úvazek. Informace přímo na prodejně nebo na telefonu 602 189 755. Nástupní plat 19 000 + příplatky - 1 000,- Kč inventurní prémie,...

              Prodavač/ka potravin

              Pracovní doba: Po-Pá 6:30 - 18:00 hod. ve dvou směnách, So 7:00 - 13:00 hod (1x za 14 dní) Požadujeme: bezúhonnost, pracovní spolehlivost Výhodou: znalost práce v této pozici Nabízíme: hrubou měsíč...

              Disponent/ka

              Náplň práce: objednávání zboží Požadujeme: znalost v oboru, praxe v oboru vítána Nabízíme: stravenky, 5 týdnů dovolené; pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení Kontakt: email: ...

              Prodavač suvenýrů

              Prodavač suvenýrů - vzdělání středoškolské, možno i absolvent. Podmínkou je znalost AJ. Pracoviště Č. Krumlov. Prac. poměr na dobu určitou,možnost prodloužení, prac. úvazek plný, prac. doba pružná....