Zpět na vyhledávání práce

Asistenti manažera kanceláře (Zlín)

Náplň práce: vyřizování požadavků nových zákazníků, příprava obchodních nabídek, reporting, související administrativa, úzká spolupráce s manažerem, spolupráce týmového charakteru. Vlastní školící servis, není nutná praxe Požadavky: samostatnost, spolehlivost, časová flexibilita, pozitivní přístup, komunikativnost, loajalita, ŘP sk. B, práce s PC

Informace o pracovní pozici

Zadavatel:FINTRADE SERVIS s. r. o.
Místo výkonu práce:Zlín, Zlínský kraj
Typ pracovního poměru:Zkrácený úvazek
Požadované vzdělání:Základní
Nástupní mzda:15000 Kč
Kontaktní osoba: FINTRADE SERVIS s.r.o. 
              Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

              Podobné nabídky práce

              Kodér/kodérka drg *

              KODÉR/KODÉRKA DGR * Požadujeme: ukončené VŠ vzdělání (zdravotnický studijní program), znalost klasifikačního systému DGR, znalost Metodiky kódování diagnóz pro využítí v IR - DGR, znalost Metodiky ...

              Pracovník/ce přepážky

              PRACOVIŠTĚ Holešov - vykonávání standardních poštovních služeb na přepážce, aktivní nabídka služeb smluvních partnerů, prodej poštovních produktů, služeb, doplňkového zboží a produktů smluvních par...

              Asistenti ředitele

              Zabezpečení chodu sekretariátu, vyřizování důležité telefonní a emailové komunikace napříč firmou i s externími partnery, příprava dokumentů, smluv, podkladů pro vedení společnosti a státní institu...

              Vedoucí výrobního střediska

              Náplň práce: manažerské řízení jednoho z výrobních středisek - cca 120 pracovníků, řízení a organizace procesů a lidí, zajištění efektivní výroby a plnění plánu výroby, plánování rozvoje a investic...

              Referent / referentka skladu

              NÁPLŇ PRÁCE: *Příjem a identifikace příchozích zásilek *Příjem dílů do oprav a jejich řádná evidence *Objednávky zásob na sklad *Objednávky dílů do opravy *Výdej zboží ze skladu dle požadavků výrob...

              Asistenti - administrativní práce

              Požadavky: ÚSO ekonomického směru výhodou, uživatelská znalost práce na PC - Word, Excel, řidičský průkaz sk.B, důslednost, komunikativnost, znalost AJ nebo NJ výhodou Náplň práce: administrativní ...

              Asistent/ka

              Denní komunikace s kolegy, zákazníky a dodavateli, zpracovávání dokladů pro účetní oddělení, kontrola účetních dokladů a dokumentů, archivace dokumentů, vyřizování korespondence, práce s podnikovým...