Zpět na vyhledávání práce

Asistent/ka centrály (Pardubice)

Místo výkonu práce Pardubice Jaká bude vaše pracovní náplň: - celkové zabezpečení chodu sekretariátu - práce na samostatných úkolech provozní povahy - technické a administrativní zajištění chodu kanceláře - organizace schůzek, diáře, porady - vyřizování důležité telfonní a emailové komunikace napříč firmou i externími partnery - příprava dokumentů, smluv, podkladů pro vedení spolenčosti a státní instituce - příjem a zpracování firmení pošty/balíků a další Jaké jsou základní požadavky pro tuto pozici: - ukončené SŠ/VŠ vzdělání - aktivní znalost MS Office a práce na PC - pečlivost, samostatnost a proaktivní přístup k práci - řidičský průkaz sk. B výhodou Co nabízíme: - práci na plný úvazek v menším příjemném kolektivu - dobré platové ohodnocení - příspěvky na stravování - další firemní benefity - kompletní zaškolení - bonusy, ovocné mísy První kontakt emailem nebo telefonicky v pracovní dny od 9.00 do 15.00

Informace o pracovní pozici

Zadavatel:Auctio Energia s.r.o.
Místo výkonu práce:Pardubice, Pardubický kraj
Typ pracovního poměru:Zkrácený úvazek
Požadované vzdělání:Výuční list
Vhodné pro absolventy:Ano
Nástupní mzda:23000 Kč
Kontaktní osoba:Andrea Habětínková 
              Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

              Podobné nabídky práce

              Operátor/ka call centra

              Společnost Clever People nabírá do svého callcentra ambiciózní lidi s chutí po výdělku a rozvoji svého potenciálu. Náplň práce: - Komunikace s klienty (telefonická, emailová). - Práce v našem inte...

              Asistent/ka kanceláře

              Místo výkonu práce: Wilsonova 368, 539 01 Hlinsko Pracovní poměr na dobu určitou - záskok za mateřskou dovolenou. NÁPLŇ PRÁCE: zajištění chodu kanceláře, plánování schůzek, komunikace a koresponde...