Zpět na vyhledávání práce

Finanční manažer/ka oddělení ekonomického řízení a financování po na odboru podpory řízení příspěvkových organizací (Olomouc)

Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje, Jeremenkova 40a, Olomouc. Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: spolupráce s PO na zabezpečení financování projektů PO spolufinancovaných z evropských a národních fondů, tvorba časového harmonogramu čerpání finančních prostředků na předfinancování a kofinancování projektů, zpracovávání metodických podkladů k zabezpečení financování projektů PO financovaných z evropských a národních fondů, zpracovávání podkladů k závěrečnému vyúčtování projektů PO, zabezpečení financování nákladů projektů spolufinancovaných z evropských a národních fondů realizovaných PO Požadavky: dosažené vzdělání VŠ, obor vzdělání ekonomika výhodou; znalosti oboru zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích; praxe ve veřejné správě výhodou; praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou; jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou; další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office 2010), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet. Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na pozici finanční manažer oddělení ekonomického řízení a financování PO na Odboru podpory řízení příspěvkových organizací Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte POUZE na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje, Odbor kancelář ředitele, Oddělení řízení lidských zdrojů, Jeremenkova 40a, 779 11 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 30. 5. 2018 do 12:00 hodin, kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Ing. Miroslava Březinová, telefon: 585 508 889, email: m.brezinova@... Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo. Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na www...cz - volná pracovní místa na KÚOK - přihláška do výběrového řízení - formulář. Dokument lze otevřít a stahovat pouze přes internet. O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@...), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály uchazečů skartovány.

Informace o pracovní pozici

Zadavatel:Olomoucký kraj
Místo výkonu práce:Olomouc, Olomoucký kraj
Typ pracovního poměru:Zkrácený úvazek
Požadované vzdělání:Vysokoškolské
Nástupní mzda:20450 Kč
Kontaktní osoba:Ing. Miroslava Březinová 
              Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

              Podobné nabídky práce

              Administrativní pracovník/ce

              Nástup možný IHNED. Požadavky: znalost účetního systému POHODA výhodou; ekonomické vzdělání výhodou; znalost práce na PC (world, excel), komunikativní pracovník se smyslem pro zodpovědnost; řidičs...

              Skladník - montér

              Pracoviště: Hněvotín 573. Nástupní mzda: 18.000Kč + 15% odměna Náplň práce: - Příjem a výdej materiálu ze skladu - Provádění inventur - Kontrola dodacích listů se skutečně dodaným materiálem Poža...

              Asistent/ka

              Pracoviště: Lazecká č.p. 297/51, Olomouc. Nástup: duben, květen. Vhodné především pro absolventy. Požadavky: VŠ vzdělání ekonomického zaměření, znalost práce na PC (MS Office, velmi dobrá znalost E...

              Pracovník/ce zákaznické podpory

              Profil zaměstnance: - minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou - prezentační a komunikační dovednosti, reprezentativní vystupování - odpovědnost, samostatnost, loajalita - znalost v oblasti obch...

              Recepční silo tower

              Pracoviště: Litovelská č.p. 1340/2c, Olomouc. Náplň práce: - Administrativa spojená s chodem recepce - Obsluha recepce, první kontakt s návštěvami - Rezervaci a přípravu zasedacích místností - Vyři...

              Telefonní konzultant/-ka o2

              Pracoviště: Hodolanská č.p. 413/32, Olomouc. Osobní kontakt je možný každý čtvrtek od 9:00 - 16:00 hod. Našim dlouhodobým obchodním partnerem je společnost O2. Olomoucká pobočka je rozdělena do dvo...